poniedziałek, 9 stycznia 2012

Sniadanie

Moi drodzy siegnijcie pamiecią do któregoś z wystąpień polityków mówiących o tym jak trzeba podnieść podatki aby polepszyć standard opieki medycznej.
Obawiam sie ze jezeli chodzi o wyżywienie to nie wiele sie zminiło.
Pamietam gdy mój brat sie rodził i widziałem porcje jedzenia dla mojej mamy - rózica polegała na tym ze obacnie masło jest w jednorazowym opakowaniu wczesniej było krojone.
a panietajcie to 23 lata róznicy.

Ps. Zapomniałem dodać ze pani która wydaje jedzenie bardzo restrykcyjnie trzyma sie zaleceń. Ni grama chleba wiecej ni kosteczki masła - lekaz musi zalecić itp. Natomias zaleceniem lekaza mam dzisiaj być na czczo - sniadanie i tak dostałem mimo ze specjalnie dla pani wydajacej jedenie przy mojej karcie została zostawiana wielka pomarańczowa kartka "Na czczo" - widać pani wydajaca sniadania wie lepiej. :DDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz